Ilustracija (Foto: Shutterstock)
U RARIS-u je počeo sa radom HELP DESK za podršku turizmu. Osnovne oblasti informisanja i konsultacija koje se mogu dobiti u ovom centru su sledeće:
- Izvori finansiranja – nacionalni programi za podršku turizmu i međunarodni fondovi i programi,
- Korišćenje platforme e-Turista,
- Digitalni marketing,
- Pripreme za investicije manjeg obima u oblasti turizma.
Korisnici usluga Help Deska mogu biti preduzetnici, mikro, mala i srednja preduzeća, udruženja, registrovana poljoprivredna gazdinastva, seoska turistička domaćinstva i fizička lica koji posluju u oblasti turizma (hoteli, restorani, turističke agencije, kategorisan smeštaj u domaćoj radinosti i seoskim turističkim domaćinstvima) i u pratećim delatnostima (stari zanati i suveniri, kreativne industrije, industrija razonode, rekreacija, vinarije i destilerije …), saopštila je Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije.
Svi koji već rade ili planiraju da započnu posao u oblasti turizma ili u domenu pratećih usluga na ovom mestu mogu dobiti potrebne informacije o nacionalnim programima podrške za razvoj turizma.
Help Desk je takođe na raspolaganju lokalnim samoupravama kao podrška za korišćenje platforme eTurista.
Help Desk je uspostavljen u okviru projekta “#EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam” koji finansiraju Evropska unija i nemačko Savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj BMZ, a sprovodi Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ.
Izvor : ekapija.com
Nove ponude